Day 1

Allmänt | 2009-02-11 | 21:36:23 Kommentera här! » 1 st

Idag började vi me matte.. hmm alltid lika kul. Nja de gick bra.
Sen hade vi klassråd.
Sen beställde Jag och Moa en vegetarisk macka:)
Sen hade vi Engelska. Där vi läste dom fucking texterna.
Sen hade vi Svenska prov. Det känndes bra, Men de vet man inte föräns efteråt.
Sen var det lunch. Tomatsoppa. Inge vidare. l
Sen gick vi lite på stan i väntan på att gå till badet. Köpte en skjorta och ett skärp.
Sen badade vi på Solbergabadet. Elr vi flöt runt å pratade å kollade när killarna hoppade från trampolinen.
Sen satt vi i bastun. de va skönt:)
Sen var klockan mkt. Så jag gick JäTtE fort till bussen. Men de dröjde innan den kom.
Sen var Christian och Willy hemma vid oss å fikade me pappa.
Sen red han å jag ut en stund. Men bajs tråkigt för att marken är så hård.
Sen kollade jag in lite mer vegetarisk mat. Gick inge vidare, men jag åt ris morötter och majs med en god sås.
Sen satt vi vid bordet å pratade. Willy kom och åt me. (Dom andra åt kyckling)
Sen gick jag ut å gav hästarna.
Sen duchade jag.
Sen kollade jag efter Svens nr.
Sen kollade jag bdb.
Nu sitter jag här och bloggar. Och konstaterar att mina 17 skrivna rader börjar på Sen....

I morron blir de kremaktoriet. Efter de blir de hem å se vad man kan göra. blir nog att plugga Engelska.
På lörda kmr Moa så ska vi laga Vegetarisk mat.

Dryg blogg idag. Men nån gång ska vara den första

Bye

Kommentarer
Skrivet av: Moa

*krematoriet :P Kände för att vara petig!

2009-02-12 @ 11:34:35
Länk: http://feversandmirrors.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!