Dööööööden!!!!!!!

Allmänt | 2009-02-05 | 15:47:36 Kommentera här! » 0 st

Idag känns de sämmre än att vara en död sill.
Vaknade med världens kräk känsla. och sommnade om så flera gånger.
Vara ju fammo å sov över där. Tur att fammo kan se mig sjuk. (Hatar när man är sjuk å man är me folk)
Å mådde pyton när jag tillslut gick upp. Vi skulle äta rådjurs kött (mumms) Men de tkt inte min mage idag. Trots att de va så lite att de va onödigt att skita ner tallriken för...... Men åt upp de lilla.
Så löste jag korsord. Sen körde jag moppe hem i SNÖANDET!!!!!!!!

Fan inte mer SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!
De snöar fortfarande BTW.
Måste iaf till skolan å hämta min väska. Så då kan jag väll lika bra gå i skolan dom där timmarna.

Ja må hon leva Ja må hon leva Ja må hon leva ut i hundrade år(Och några till)
Javisst ska hon leva Javisst ska hon leva Javisst ska hon leva ut i hundrade år!!!
Hurra Hurra Hurra Hurra!!!!!!!!!!!!!

Grattis till Kikki

Nu har jag tråkat er tillräkligt för idag:P

Bye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!