F1

Allmänt | 2009-02-20 | 18:09:15 Kommentera här! » 1 st

Sitter nu och lyssanar till ljudet av F1-bilar som susar på tvn. Idag så började jag min dag med att äta havregrynsgröt.
 Samtidigt som jag kollade A Walk To Remember. As bra film:)
Sen tog jag på mig kläder och tog Dajje ut på åkrarna och skuttade i snön. Sen Red jag Fleur Barbacka, As jobbigt. Men kul. Sen körde jag moppe till Farmor. Snacka om Is gata. sladdade flera gånger. Sen skulle jag köra in på stigen för att slippa vurpa i backen. Men då fastnade jag. Men jag fick upp den. När vi ätit kollade vi Herrarnas jakt-skidor elr va de heter. Sen tog jag Zacke och vi gick i skogen och sökte på alla spår i snön. Och jag konstaterade att alla djur i skogen myser under låga träd osv för att jag inte ska komma fram. Men Zacke va på hugget och hoppade runt i snön. Och kastade sig om kull och rullade i snön. Knasiga hund. Sen fikade vi lite sen ville Zacke att jag skulle mysa med han i soffan. Det gillade vi båda. Då konstaterade jag att han var kicklig. De va himla kul:)
Sen körde jag hem. Ingen vurpa denna gång häller. Så nu har jag kollat Bevrerly Hillsoch pratat med Kikki.
Å ikväll blir det att kolla Let´s Dance. Men nu har jag tråkat dig som läser tillräckligt:)

Bye

Ps. Till gårdagens inlägg
http://www.youtube.com/watch?v=ZKGQsP3YG3c&feature=PlayList&p=644954A1FBCD4494&index=9


Kommentarer
Skrivet av: S

Trevlig helg!!! =)

2009-02-20 @ 18:16:25
Länk: http://suneetas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!