Fyyy

Allmänt | 2009-02-01 | 11:53:48 Kommentera här! » 0 st

Igår red jag på förmiddan. vi hoppade i skogen och över diken:)
Sen åkte vi till stan för Terese å Graip skulle spela teamsportia cup. Dom vann 3 matcher Förlorade med ett mål mot stenkyrka i sista 20 sek. Men dom var duktiga.
Sen bjöd Bitten och Magnus på mat. Ingvar, Lisse, Maja å Amanda var där me.

Vaknade vi 3 av att magen värkte som as. kunde inte somna. men nån gång efetr 4 somnade jag. Vaknade då vi 8...
Å mår PISS rent ut sagt. har typ feber och ont i halsen me! Vill INTE!!!!!!!!!
Kollar just nu på Råttatoi. Och jag har kollat Mamma Mia.

Vill Övningsköra idag. Lära mig krypköra. Får väll se vad jag orkar. Allt jag orkar just nu är att ligga på soffaen.
Får väll se vad som händer idag. hade tänkt å gå på livsmod me.
Hoppas att jag kan gå.

Bye


Lite senare

Sitter nu å vilar i soffan. Mamma å jag var ute å körde bill. Tränade bland annat krypkörning och backstart.
Gick bra:)
Så nu ska jag gå å tvätta håret för sen ska vi i kyrkan. Lin Klintberg ska sjunga. Kul å träffa dom gammla konfirmanderna.
 Bye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!