Halka på gården med mjölkspannet?!

Allmänt | 2009-02-26 | 10:28:47 Kommentera här! » 1 st

Idag (än så länge kl är 10.20) Så har jag kollat tv. pratat me farmor om att jag ska sova hos dom inatt.  Hon ville att vi skulle ha med oss mjölk till maten. Då sa hon" Den är den 26 idag så du får skynda dig innan tankbile kmr!" Sen ringer jag till pappa å frågar om tankbilen har vart där? Nää de hade den inte. Så jag tar mitt mjölkspann å traskar elr rushar! Men vad är det som står utanför mjölkrummet så? TANKBILEN!!!!!!!! Aha nej men om han har börjat så får jag väll charma mig för chaffören å få mjölk ifrån bilen elr så får jag ta id kalvarna. Men när jag kmr fram ser jag att han inte har börat:) MEN!!!!!!!! När jag ska fylla spannet så har jag inte skruvat för sido luckan. (Vrf man nu måste h en så?) Så det sprutar mjölk i mjölkrummet. Å  då kmr chaffören å säger ojoj. ja de kan man säga. Men de löste sig. Jag spolade rent å tog min Mjölk å knatade hem. Å SNOR HALT var de på gården så jag höll NÄSTAN (hihi där lurade jag dig allt :P) omkull. 

Å nu har jag gjort yttligare 3 frågor på engelskan. hmm resten får hon hjälpa mig med!
Jahmm annars har det inte hänt nått spännande. Vi ska åka till Willy å Anita på Lördag. Då får vi väll höra om "Idoten som körde med varningsblinkers på" hihi återkmr me de:P 

Nu ska jag diska. Sen blir de väll att kolla på tv. Sen ska vi äta vi Farmor. Mumms:)

Bye 

Kommentarer
Skrivet av: Kicki

Tur du inte trillade!!!

2009-02-27 @ 12:33:29

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!