HEJJA SOLKLINT!!!!!!!!!!

Allmänt | 2009-02-23 | 17:42:20 Kommentera här! » 1 st

 Idag har vi varit och sätt när Terese och hennes klasskamrater spelade Krullis Cup. Dom var riktigt duktiga:)
Och jag stog och Hejjade på som vanligt! Men Terese sa att jag inte skulle det, men jag var inte ensam.! så de så:P
Men dom vann mot Fårösund (Jättarna) och förlorade mot Solberga (Stadsråttorna) Men dom var duktiga.
Men i sista matchen tappade dom sugen när dom låg under. Men jag och min cheerleading  hejjade ändå på mitt BÄSTA!!!  Och mammorna me:)Men stadsråttorna vann ändå. Hmm undrar va det beror på......

Nu har jag iaf suttit med Engelskan en stund. DET SUGER!!!!!!!!!!!!!
Red en stund i fm. Men Dajje blev väldigt trött i den kramsnöiga snön. Så han fick lite masage när vi kom hem. 
 
Så här på sportlovet har jag ångest. Vet inte vad jag ska göra, Men vet att jag måste göra klart alla skolarbeten. Som ska vara klara efter lovet. DET SUGER MED LÄXOR UNDER LOVET!!!

Men nu ska jag hitta på nått kul. Kanske äta en muffins:) Mums:)

Bye

Kommentarer
Skrivet av: Moa

cheerleading

suget

*massage



Hahaha va dryg jag är xD

2009-02-23 @ 18:15:37
Länk: http://feversandmirrors.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!