Helgen

Allmänt | 2009-02-16 | 13:35:10 Kommentera här! » 0 st

I Fredas var de fest hos Sandra. Det var välldans trevligt:) Tack för en kul kväll.
På Lördan satt jag hemma. Och var ute å pulsade i snön me hästen:) Men efter ett tag blev han jobbig...
 Sen på kvällen var Terese å Jag hemma å kollade MF. Och efter det kollade jag Wallander.
MF var bättre än förra gången. Och rätt låtar gick vidare. Men fattar fortfarande inte vad den internationella juryn gör.
Igår gjorde jag inte så mkt. Mamma, Jessika å Jag åkte till Tingstäde å åkte pulka:) De var kul.
Men när man var liten sprang man upp för backen. Nu måste jag stanna och vila efter halva backen. Vrf har man inte lift på såna ställen?
På kvällen badade vi bastu, och jag sprang ut å rullade mig i snön. De var himla skönt. Kännde mig mkt renare efter de:)

Nu sitter jag i bibblan å har håla. Eftersom Jenny är hemma. Och jag måste gå på extra Engelskan. Så nu gör jag engelskan iaf. Himmlars va ja é duktig:)
På fm hoppade vi ute på Rävhagen. Jag hade Frances. Hon var himmla pigg. Vi hoppade studds och de va AS kul. Men Jenny(Som delade häst med mig) ramlade av när hon red. Men hon var nog mest tilltummlad. Men när Elinor rammlade av så visade de sig att hon hade en spricka i ryggen.
När jag kmr hem kanske jag tar en tur me hästen. Ska ju på gympa ikväll. De kmr bli himmla kul:)

Bye


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!