idag

Allmänt | 2009-02-17 | 17:11:27 Kommentera här! » 3 st

Började med Samhk. tråkigt:( Sen hade vi håla eftersom vi fick sluta 1 timmetidigare från samhk för att vi ska ha en timma i morron. Eftersom vår Eng lärare var hemma med sjuktbarn så hade vi ingen engelska. För och nackdelar. Elr nej bara nakdelar. Vi kunde inte lämmna in vår uppgift. Sen fick jag reda på att boken vi läser så ska man ha läst ut den och svarat på frågorn till tisdan efter lovet. Gör hon inget annat på lovet än att hon vill att vi ska ha en massa å göra!!!!!!!!!!!!! Sen hade vi matte. Eftersom det dröjde 1 h 20 min innan bussen gick så satt jag mig i bibblan å pluggade matte:) Kännde mig himmla duktig!!

Nu har jag ridit och dushat. hmmm
Återkmr om de händer nått!

Senare....
Roffa var här å shekade läget. Skulle kolla om han visste vad tillämpningar var. Men det var lika främmande som för mig. Sen skulle jag fixa min mat! Rostade morötter å potatis. Men det enda ätbara var potatisen. VA FAN SKA MAN ÄTA SOM VEGETARIAN?!?!?!? Antingen har jag idé torka. Eller så är jag så påvärkad av mitt förflutna och att man SKA äta kött. Men jag vill ha en vändning i mitt trista liv. Jag VILL pröva nått nytt. Men omgivningen ger ingen hjälpande hand. Kan jag påvärka allt själv?! Återkmr om de funkar elr ej...

Bye

                                                                            

Kommentarer
Skrivet av: Moa

Alltså jag tycker det hade kunnat funka om hon ville att vi bara skulle ha läst ut den boken till tisdagen, men fuck hell no att vi ska ha svarat på dom frågorna!! Nepp du ringde mig också, du pluggade minsann inte alls hela tiden inte :P haha

2009-02-17 @ 18:26:30
Länk: http://feversandmirrors.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Du måste äta bönor och linser för att få i dig den näringen som köttet innehåller! Du måste dessutom äta vitaminer för att kunna ge kroppen all näring den kräver. Du bör nog undersöka detta lite extra!

2009-02-17 @ 19:09:12
Skrivet av: Rånald mack dånald

De va en kyckling som hette gullefjun, å skulle gå på promenad, :) go å glad kexchoklad ! MEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAT !

2009-02-17 @ 19:24:16

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!