Mååååååndag

Allmänt | 2009-02-02 | 17:19:52 Kommentera här! » 0 st

Idag är de måndag. Kändes så där när jag klev upp. Ont i halsen och snorig.  Men efter en kopp te så blev halsen bättre.
När jag kom till stallet så rann näsen mkt. Försökte ta det så lungt som möjligt.
Vi hade prov på löshoppning och longering., Gick väll så där. Sen longerade vi sen slöt vi.
Efter de så hade vi lunsh sen Matte å Engelska. De gick väll sådär. Men jag åkte me 14.50  bussen. Så jag struntade i Extra Engelskan.
Får se om jag går till skolan. Men jag måste nog. har Matte å Engelska.

På Onsdag tänkte jag dra till fammo å faffa. Äta Pankakor! Eftersom vi är lediga på Torsda. får väll se hur jag mår.
Annars har de väll inte hänt nått skoj. kmr väll inte göra de häller:(

Bye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!