Normal Lördag

Allmänt | 2009-02-21 | 19:09:57 Kommentera här! » 0 st

Dagen började med att se tv. Sen hade Jessika och Jag lite bustid:P De slöt med att jag satt och läste en historia högt för henne. Trots att hon har skrivit den själv:P Sen åkte vi till affären. När vi var klara var det en tant som stog och tog på sig vantarna då sa hon " Oj står jag ivägen. Då ska jag flytta på mig" Å ja sa "Nej de är ingen fara. Vrf ska man ha brottom?" Så himla trevlig tant. Sn knatade hon iväg med sin rolator. Gammla är mysiga:)
När vi kom hem började jag pyssla med presenten till min morbror å hans tjej. Jag (med lite hjälp elr dom tvingade sig att "hjälpa" mig:)) Vi/Jag gjorde en egen lott. Med 3 lika vann man en resa. En betald ToR biljett till Öland:)
Men vi var inte bjudna. Så vi får inte se hans min:( Men men. Jessika å jag tog en tur me hästarna i skogen. Mysigt me all snö, men den kmr ju typ försvinna(PEPPAR PEPPAR) Sen såg jag Prinsen och jag 2. Inte lika bra som 1 men den snygga prinsen (har tyvärr blitt fulare) Var den enda som var kvar sen 1. Och hon som spelade Paige i denna film var inte lika bra som hon i 1:an!

Nu ska vi äta lite. Sen blir det att kolla på MF. Hejjjar på EMD och BWO( Förkortnings band:P) Men de återstår å se.
Och så har jag faktist städat mitt rum ikv.
I morron blir de väll å skutta i snön. Sen börjar ju SPORTLOV!!!!!!!!!!!!! Terese spelar Krullis Cup på Måndag. Så det blir väl å kolla på det. Och om dom går till final så blir det fotboll på Fredag me. Men annars har jag inget planerat på sportlovet. Ska till Farmor på Fredag å äta. Annars blir det å rida. Sen MÅSTE jag plugga. Måste prestera bra nu. Så lärarna släpper iväg mig om jag ska göra praktik i Småland.
Suck på skolan.

Återkmr om mina tankar om MF.

Bye



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!