Skola

Allmänt | 2009-02-09 | 11:40:45 Kommentera här! » 1 st

Sitter nu i surfsalen. Har ätit och Dushat och haft longering. Fick VG:)
Sitter nu å väntar på en em med Matte å Engelska och Extra engelska.. Jaja
Ikväll blir det att åka med mamma på gympa. Har ju inte sprungit på över vecka nu pga sjukdom:(

Släkt å vänner hemma igår eftersom min mupp syster Terese Fyller  år IDAG!!!! Grattis!!!!!!
Då bjöds de på kaffe å tårta(Som jag har varit delaktig i)
Annars har helgen inte bjudit på så mkt. Men Lördakvällens Melodifestiva var en TOTAL FLOPP enligt mig?
Att folk tycker att  Caroline ruggugglan är bra. Men ska hon representera SVERIGE i Eurovison song kontest. Tävlingen handlar om SÅNG!!!! HON KAN INTE SJUNGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Får väll hoppas att Svenska folket( Och den internationella juryn?!) har bättre smak i nästa tävling!!

Nu har jag inget mer å komma med men de är 35 min kvar tills jag börjar:( Suck.....

Bye

Kommentarer
Skrivet av: Kaliina

Skabb-carolina är bar så jävla ful och hon ser ju ut som en råtta!! och sjunger som en björn!! hennes hår ser tp jämt fettigt ut och hennes ansikte ser så ommöblerat ut och neeeeeej usch och fy vad jag inte gillar den människan!!!! bläääää!!!!

2009-02-10 @ 17:33:19
Länk: http://hubbenbubben.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!