Sunday - Soft day

Allmänt | 2009-02-22 | 19:50:41 Kommentera här! » 2 st

Idag har jag inte gjort mkt. Fm gick åt att kolla Skidor. Svensken kom 2:a. Jakt staffeten. Men va jag störde mig FETT mkt på "EXPERTKOMENTATORERNA"!!!!!!!!!!  När en svensk låg 1:a så sa dom att det kmr aldrig bli bra han måste ligga efter någon. Och när han bytte position  så sa dom "det tackar vi för" Det är dom som ÅKER skidor som bestämmer hur dom ska gå väga i sitt lopp. Så Fuck på expertkomentatorerna. Om dom är sånna "experter" vrf åker dom inte själva. Tkr att det är meningslöst att klanka ner på dom som vågar PRESTERA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Em spelade vi PLUMP och Alfapet me my sisters. Kul de:P sen har jag kollat OTH. Så nu har jag badat bastu. Har oxå rullat mig i snön!!!!!! Så nu ska vi äta varma mackor.
Å i morron blir det att rida. Sen se fotboll i Slite.

Aja.

Bye

Kommentarer
Skrivet av: Moa

Ah PLUMP är så fucking skoooooj!!!

2009-02-22 @ 21:27:35
Länk: http://feversandmirrors.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Haha hm! Om de är först leder de resten av ledet av skidåkare! Det är väldigt tröttsamt, och det slutar med att de kommer på en dålig plats eftersom de tillslut inte orkar längre. De som är först får alltså bestämma tempot, se till att inte bli omåkt, och får även ta emot all vind som kommer emot dem. DÄRFÖR ansåg expertkommentatorerna att det var bra att han ändrade "position" och därmed fick relativt bra sluttid! Slutade med pallplats, eller hur?

2009-02-23 @ 19:50:35

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!