Tandläkare?!

Allmänt | 2009-02-19 | 22:37:27 Kommentera här! » 2 st

Nu är jag hemma efter att ha varit på Oriflame party hos grannen.  Himla kul:) Men den mesta fikatiden gick åt att prata tandläkare och tandtråd. Ett härligt gäng med mkt skratt. Hoppas de blir så kul när jag blir äldre.

Skolan idag så hade vi gympa och betygsamtal. Ligger på sämst VG och kan jobba mig upp till MVG:) Kul.
Sen hade vi Samhällskunskap. Ja vad ska man säga. TIDSFÖRDRIV!!!!!!!!!

När jag kom hem kollade jag tv. Och sen kom hovslagaren och skodde hästarna i garaget:P
Sen gick jag in och lagade qourn och spagetti med kokta grönsaker ( Dom andra åt spagetti och köttfäsås)
I morron är jag LEDIG!!!!!!!!!!!!!! Shooooo fett najs.
Så jag ska väll rida, Sen se om jag drar till fammo. Men får se om nån kan köra mig.

Annars då . Just de så fick Moa å jag typ SPRINGA till busstationen. För att David sa att Oliver och Svante skulle redovisa. Och Moa som ville gå till Länna Kiosken och köpa choklad. Så medans hon var på toa så knatade jag på till Länna Kiosken där Moa sen mötte upp mig. Sen åkte vi buss. Jag sa till Moa att hon kunde lifta hem. (Hon har 5 km från bussen till hem)  Hon skulle ringa om de hände nått. Hon har inte ringt, men får väl kolla hennes blogg för att kolla om hon lever.

Bye

Kommentarer
Skrivet av: Moa

Haha samhällskunskapen är verkligen ett enda stort tidsfördriv! Och efter gympan har jag värsta träningsvärken i mahen, rumpan, ryggern och lite armarna! Helt sjukt va jg är otränad, hahaha xD Men det var du som stressa till bussen i onödan :P haha

2009-02-20 @ 10:47:48
Länk: http://feversandmirrors.blogg.se/
Skrivet av: Moa

Och btw... JAG LEVER JAG LEVER JAG LEVER!

2009-02-20 @ 10:48:11
Länk: http://feversandmirrors.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!