Today

Allmänt | 2009-02-06 | 18:16:53 Kommentera här! » 3 st

Idag gick jag till skolan. Känndes bra. Men min mage orkte bara en apelsin till frukost. Men jag åt en macka å Te i skolan.
Sen hade vi ULS. Då skulle jag se 2 filmer om Livshistorier. Dom var på DANSKA OTEXTADE!!!!!!!!! (Hade behövt PJ och Hampus kunskaper i Danska där:P) Men fixade text på 1 film iaf.
Men den filmen gav inte så mkt. Men orkade inte jobba sista timmen så jag kollade youtube.

Min favorit låt: All Ends - Apologize As bra:)

När jag kom hem var de ju inget OTH på tv:( Så jag satt vi datan å åkte lite moppe.( Ja jag är 17 år och kör MOPPE!!! Men det funkar för mig änu ett år!!)

Sen fick mamma nått ryck om att jag skulle ha fler hyllor i mitt rum så att det inte är SÅÅÅÅ stökigt. (Att det är stökigt påvärkar min Aura nej Feng shui hette det! Men några snygga hyllor tackar jag inte nej till.

A nästa Freda blir det 18-års FEST för Sandra. De ska bli kul.

I helgen händer int så mkt. Ska ju STÄDA:( Men ska försöka få pappa att övningsköra med mig i stan!!!
Får väl se vad jag kan lura in han på!! ikv blir de väl att kolla Let´s Dance. Å slappa. Efter en SLAPP vecka...

Bye

Kommentarer
Skrivet av: Kicki o Peter

Vaddå dicka???=) Det är ju inte du som är 18!!! Tänk om mamma o pappa går in o läser......

2009-02-06 @ 19:46:18
Skrivet av: ANGELIKA

Inga odds på de!

2009-02-06 @ 21:41:26
Länk: http://angelikabj.blogg.se/
Skrivet av: Jo Hejdu

Drick inte för mycket bare :) man kan ha kul utan dricka oxså :)

2009-02-06 @ 21:45:34

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!