Veckan snart slut

Allmänt | 2009-02-04 | 08:20:51 Kommentera här! » 2 st

Igår var jag hemma och var sjuk. Elr DÖENDE rättare sagt! orkade inget annat än att sommna till tecknade barnfilmer och att se tecknade barnfilmer.
Idag är jag hemma oxå. Men mår bättre. Har druckit te å ätot en rostad macka! Men tyvär har mitt te kallnat nu:(
Ska snart gå upp å så film, först Raise your voise Sen Haidi och efter de Alladin och kanske Svanprinsessan.
Jag har lyxat till de för mig själv., har rullat in TV på mitt rum:) Men pappa sa inget:P

I morron är vi lediga:) så denna vecka går fort. De påminner mig. Måste mejla Ulla å sjukanmäla mig.
Sitter oxå å kollar bdb å kollar MTV. Inget bra för tillfället.
Så så mkt har inte hänt dessa 2 dagar utom att jag ligger som en död sill och allt vänder sig i magen. Fan va jag HATAR de!!!!!!

Hoppas ni har de bättre!!!

Bye

Kommentarer
Skrivet av: Kaliina

Att va sjuk är verkligen så jävla trååååkigt! ganska skönt om man bara är lite men när man typ inte orkar göra nånting och alt är bara pest önskar man faktistk att man va frisk! men krya på dig!

2009-02-04 @ 18:35:17
Länk: http://hubbenbubben.blogg.se/
Skrivet av: Moa

Sikken tur att du mår bättre då ;)

2009-02-04 @ 20:54:07
Länk: http://feversandmirrors.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!