1 ÅR KVAR!!!!!!!! IT ROCKS!!!!!!!!!!!!!!!!

Allmänt | 2009-06-04 | 22:38:37 Kommentera här! » 1 st

Idag har jag fått den längtan som jag inte har haft någonsin. Längtan att längta till något som snart är här! Jag pratar så klart om STUDENTEN 2010!!!!!!!!!! Den ultimata festen!
Efter att ha kollat på alla glada Studenter hela dagem så får jag inget annat än det där lilla pirret som säger snart är det du som står på balkongen och vinkar till halva Gotland. Kunna sig mig själv som liten på ett plagat. Att sedan springa ner för trappan och veta att " Det är över nu!" (Gyllene tider ofc)
  Att sen ställa sig på vagnen för att en sista gång dansa med klassen och vinka till alla glada.
ÅÅÅÅÅ vad jag längtar!!!!!!!

Moa å jag diskuterade lite hur man skulle göra när man kliver ut på balkongen. Moa tkt att vi kunde dansa då sa jag att vi kunde ju ta din idé Moa att HOPPA HOPPSTYLTOR ut!!!!!!! Det ultimata.
Ja i morron är jag ledig:) Fett skönt. Jag ska STÄDA i stallet å så SKA jag SOLA!!! Även om det regnar!!!

Bye


Kommentarer
Skrivet av: Mr R

Då är de alltså mindre än ett år kvar tills du ska åka BMW Z3 eller Z4 CAB

2009-06-05 @ 16:00:30

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!