Ännu en helg till ända.

Allmänt | 2009-06-07 | 21:16:09 Kommentera här! » 0 st

Ja helgerna går fort trots att jag var ledig på Fredan. Men fort går det.
Fredan var jag hemma. Men sen bestämmde jag mig för att åka til mumma å sova över. Det var mysigt.
På Lördan skulle vi oxå till Felix studentlunch, mkt trevligt och god potatissallad.
Sen åkte jag hem. Jag å Jessika utforskade våra ny mobiler Sony ericsson t700. as Najs:)
Sen longerade jag Dajje å Jessika galopperade honom. och sen hade vi svenska filmer på tvn, först sprängaren och sen paradiset. Ganska bra filmer:) 
Idag har vi vart i farmor, god mat och efterrätt som vanligt:) <3
Sen longreade jag Dajje å red honom.

Bye 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!