Historia VS Framtiden

Allmänt | 2009-10-05 | 12:05:46 Kommentera här! » 1 st

Har ångest för Historiaprovet! Vill plugga, men kan verkligen inte. Jag läser texten men det är bara bokstäver och ord uppställda efter varandra, det betyder ingenting, fast det borde.
Har läst ett papper om medeltiden, men kommer inte ihåg något. JA man säger alltid att man ska plugga mer till nästa gång. Men det blir ändå samma sak.

  Sen så kommer ett problem, Ska man va sjuk för att kunna plugga mer till nästa gång? Då blir resterande lektioner lidande. Ja du kallar det I-landsproblem men så är det bara å jag vet fan inte hur jag ska kunna förändra det!!!!!!!

Å du anonyma person, 1. vrf inte skriva vem du är? 2 om jag skriver saker som du stör dig på, SLUTA LÄS!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 Komentera nått vettigt istället!!!!!!!!!!!!

Bye

Kommentarer
Skrivet av: "den anonyma"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha älskar din blogg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... nåot Så djup... vearkligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Skriv nåott veattigt istella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag ejga diii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-05 @ 15:23:00
Länk: http://kissies.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!