Låååång dag=)

Allmänt | 2009-10-21 | 11:11:49 Kommentera här! » 1 st

Igår så började vi med att ta spruta.... Ja Jessika gjorde en läskig sak.
När vi hade tatt sprutan så stog vi och bokade nästa tid. Å då knuffade jessika till mig, Men så rammlade hon på golvet å ögonen rullade å sen krampade hon. Men vakanade till igen, Så då kom doktorn men då had hon fått tillbax färgen. Sen Fick vi båda choklad av Karin för att höja blodsockeret. Ja jag  vet hur det känns, Jag svimmade för 2 år sen:P

Sen bar det av in till stan där vi provade sängar=) vi provade alla sängar. Å vi tror att jesper somnade i en "Carpe Diem" säng:P
Sen åt vi mat och kollade på stan... och jag övningskörde med roffas bil för fullt=)

Idag blir det att rida å äta wåfflor och njuta av höstlovets sista dagen!!!!!!!!
Byeeeee


Kommentarer
Skrivet av: Kissie

FAN VILKEN TRÅKIG BLOGG!!

LÄGG NER!!

Dina barn kommer ju skämmas ihjäl när dem läser den här!

antagligen så dina "vänner känner!!

2009-11-01 @ 17:10:29

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!