Hard work work

Allmänt | 2010-06-23 | 11:21:54 Kommentera här! » 0 st

Ja då har jag börjat jobba på riktigt då. men jag har bara jobbat kväll hittills, men i morron blir det morron tur. Väldigt spännande, och än så länge har jag roligt=D
Ánnars händer det inte så mkt här vid mig. Midsommar snar aja helt värdelöst iaf!!!!!
Och när jag inte jobbar så staplar jag ved. Och det SUGER!!!!!!

Men nu är det bara ett par veckor sen kmr laxarna, trotts att jag jobbar men det får gå!!!!!!! Det ska iaf bli himla kul. Annars vetr jag inte vad vi ska göra i sommar, mamma har ju semester/sommarlov medans jag jobbar. Jag saknar sommarlov. Varför ska man sommarjobba när man kommer att jobba hela livet. Och vadå. Pengar trycks nya varje dag. Sååå jag hade bara velat haft ett helt sommarlov helt för mig själv.

Det är ett önsketänkande.

Våran Brasiljanre Fabrisio ville pröva och rida min häst innan han åker hem på måndag så det får vi väll ordna.
Roligar än så blir det inte.

Byeeee


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!