Hej då skolvärlden, Hej vuxenvärlden

Allmänt | 2010-06-07 | 13:10:47 Kommentera här! » 0 st

Ja min första dag i Frihet, som arbetslös och vuxnare än häromdan.
Vill börja med att citera Frida: "Det här är Teresia, vi gick gymnasiet ihop"

Hur gamal låter man inte när man nu kommer att säga så.

Jag vill bara tacka alla ni som gjorde studenten till ÅRETS fest!!!!!!!!!! Studenten bistog mest med överraskningar, Alla laxarna hade kommit för min student( Men då kommer dom inte på motagningen på lördag, men det var kul att dom kom iaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Men det är obeskrivligt det som skedde kommer aldrig glömma det!!!!

Men nu börjar vuxenlivet... Ja är det de man har sett fram emot?! jag tror knappast de. Men det återstår att se. Men nu ska jag fortsätta lägga upp bilder på Face book.
Byeeeeee


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!