hej du person som läser

Allmänt | 2010-06-16 | 19:44:45 Kommentera här! » 0 st

Ja, med mina säkert 100 000 läsare så kan jag berätta att nu är jag redo att börja sommarjobba.
Eller är jag det, lite läskigt att gå väg själv hem till gamlingarna. Men man vänjer sig väll:P
Idag fick jag och farbrorn jag handlade med träffa Terese när hon jobbade i kassan för första gången. Det gick väll bra skulle jag tro.
Jag tror att jag kommer att trivas iaf.

I helgen ska jag titta på bröllop på tv från 07.58-00 nån gång. Jag undrar om det kmr bli mkt reklam!?

Och så myket hade jag att berättat, a aldrig händer det några skandaler!!!!!!!

BYeeeeeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!