Balen NÄSTA!!!!!!!

Allmänt | 2010-05-22 | 18:25:26 Kommentera här! » 0 st

Ja då är det dags att tagga för balen. I torsdags ringde Vera från Julia Hultgren och berättade att NU hade min balklänning kommit!!!!!!!!!!!!!!! Så jag å mamma åkte in å prövade den, och den satt som en smäck=D
Så på fredan var jag först hos tandläkarn och lagade 2 tänder, kl 9, bedövningen släppte 13,30
Men så åkte jag in för att sömerskan skulle se på klänningen och den skulle sys upp en liten bit.
Så hela dagen fick jag veta, så jag åkte til skolan drog ut lite historia papper. Köpte mat på Maxi och åkte till Åhsbergska hagen. Men gick inte så bra att äta när det känns som om högra sidan av ansiktet är förlamat.
  Men sen åkte jag till högklint sen hämtade jag klänningen. Sååå bra den satt!!!!!!!

Igår kväll grillade vi korv och bananer med choklad. Mumms. Sen kom Inga och Tiia incyklande. Pratade en stund.

Och idag har jag haft kafferep, vi firade 1 år=D Är himla nöjd med det jag gör!!!!! Underbara gamla.
Men i morron är balen iaf. Nilla kmr hit och fixar mitt hår och roffa ska köra in mig i en BMW!!!!!!!!

Byeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!