NU är det NÄRA!!!!!!!!!

Allmänt | 2010-05-25 | 16:38:03 Kommentera här! » 0 st

Jag kan bara säga att Söndagens bal var det roligast jag har gjort på länge!!!!!!
Att strosa runt i almedalen och sedan äta god mat. Najs
Men jag vet inte vad Festkomitén har hållit på med. Jag skulle sitta ihop med Frida och hennes kompisar, men det gjorde jag inte.
  Men jag hamnade vi några trevliga som går sjöfart. Och det var trevligt det me.
Nör vi hade ätit pratade vi ett tag och sedan dansade vi.
Grymt kul kväll med mycket dans=D Jag säger bara TACK!!!!!!

  På måndagen vaknade jag kl 8. Insåg att jag inte går till skolan. Låg ut i solen en stund med Jessika, sen skrev jag lite på min historia som skulle lämnas in. Men på kvällen körde mamma å jag till Dalhem för att se när Hangvar SK spelade. Men vi åkte hem en bit in i andra. Så GRYMT mkt Mygg...........

Idag har vi fått veta betyg och kollat på film. När jag kom hem gjorde jag klart historian som skulle lämnas in igår. Men nu är den klar. och betygen skall vara satta kl 17... Sen flyttade jag bilder till en massa USB. Och nu lägger jag upp bilder från mösspåtagningen och balen.
I morron har vi historia, sen kollar vi klart på filmen... Sen händer de väll nått här hemma.

Något annat så har väll inte hänt...

Byeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!