Talang.....

Allmänt | 2010-05-10 | 20:47:15 Kommentera här! » 0 st

Sitter å tittar på Talang. Ja intre mitt favorit program, men det går ju aldrig nått bra på TV.
Och står det att det är nån bra film på TV så är det inte de, då är det någon annan film.
I helgen då, Freda va Jessika och jag vi fammo å åt mat, för mamma å pappa kollade på Lasse stefans. Och jag fick hämta dem vi 3 i bro.
Lördagen Var vi på Lövsta å kollade, Såg lite hästar och kor, Men drack mest blåvärsoppa och åt kall kola.
Jo så har jag kommit på ett UF företag, Kanin farm som spinner garn av päls!!!!!!!!

Söndagen Hade jag kafferep. Mysigt. Sen hade jag hoppning med Dajje, gick bra, men lite förlite kondis. Sen for jag till stenkyrka och åt Pizza hos Hultgrens. Gott. Känade 50kr :P på att städa lastbilshytten.

Idag var det då teckenspråk. Det finns ingen segare lektion, Sen for jag hem. Åt mat sen for jag på slite och köpte kuvär. Som jag sen la in min inbjudan till Studentmiddagen som ska ut i morron.
Sen var jag och Fleur och jag ute och sprang, sen red jag Dajje. Och då kom Solens efterlängtade strålar fram. Ja solen har man inte sätt på länge.

Nu ska jag se svenska hollywood fruar och läsa min Hare Krishna bok......
Återkommer.


Byeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!