Bus kväll

Allmänt | 2011-02-26 | 23:00:17 Kommentera här! » 1 st

Nu sitter jag här ensam hemma hos Felix å Jhenny´. Neo har somnat till en Bamse saga.
Vi har busat och spelat spel. Han har även försökt lära mig att spela game boy, jag suger. Men till mitt försvar så fuskar han!!!!! Men jag har haft jätteroligt ikv:)
  Så nu väntar jag på att festen ska ta slut:P framåt 1 så ska jag ha min körning och sen hem och sova i MIN säng!! Har nu lämnat Austers, men kanske åker dit för att promenera med hundarna!!
´ Willy kom igår, han hade inte riktigt läst båtlistan noga så han inser att båten går 20,10 istället för 21,10. Men han hade plattan i mattan och hann med båten. Så när han kom till Austers så kollade vi bildernafrån Brazil.
så vi kom i säng vi halv 3... Men jag vakanade ändå vi åtta, så jag är ganska trött och kommer nog slumra till. Höll på attt somna till min egen berättar röst.
 Idag har jag oxå haft kafferep där jag bjöd på skivkaka och hallonMouse(stavning) och det gick verkligen hem hos dom!!!!!!!!! Och dom påminde mig hur mkt dom kmr sakna mig när jag åker till Australien. Och dem stannade länge idag, så de blev att störtta iväg till Stenkyrka.

I morron får vi väl se vad jag hittar på, packa upp och rida skulle jag tro. Och basta,´Pappa har laudgården i helgen så jag kanske får hjälpa honom i morron me.
 Nästa vecka är de sportlov för dem som går i skolan, alltså är alla hemma. Trevligt. Har oxå funderat på att åka å bowlla me mina systrar eftersom mina föräldrar inte kan bowlla. Kanske att man skulle ta med sig Maja å Amanda, finns det någon lägsta ålder för bowling!?
Men de hade varit kul!!!!!!
  Annars blir de väl å rida. Måste sätta igång dom nu, har ju inte blitt så mkt när jag har vart borta.
  Tja annars händer det inte så mkt, tyvär..... Önskar att det kunde hända något spännande.
  Men Kikkii å Peter kommer till ön på Torsda, de ska bli trevligt!! Dom ska gå på en visning för ´Hangvar skola!!!!!!!!

Men jaaa, nu ska jag kolla vidare och surfa lite, kanske slumra till me...

Byeeeeeeeeee

Kommentarer
Skrivet av: Neow.se | Pappas lilla flicka

svar håller så med !! Fanns inget bidrag som man fick på hjärnan :S förra gången vare ialf fler tal som satte sig i huvudet nu vare helt dött tkr jag :( lite tråkig att dom flesta bra ska vara i samma program =S

2011-02-27 @ 22:06:00
Länk: http://neow.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!