Data!!!!!!

Allmänt | 2011-02-25 | 13:44:53 Kommentera här! » 0 st

Är hemma en sväng och tvättar lite.
  Idag städar jag på Austers för att Willy (och nån mer?!) kmr till ön i natt.
Men jag får DAMP på ALL HUNDHÅR!!!!!!!!!!!! Ju mer jag dammsuger destomer kommer fram, och soffan är nu pälsklädd..... Men jag får göra ett ryck.
  Blir en promenad nu oxå, sen är man hemma lagom till "judge Judy" Mitt älsklings program!!!!!!!!!!!!!!!! Amrekanare är ju helt sjuka, stämmer varandra för saker och FAMILJEMEDLEMAR!!!!!!!!!!!!!!!!! varför kan man bara inte lösa de. Och sen ser jag på "En annan del av köping" Jag älskar Torbjörn och Linda. Det är en repris så lite har jag sätt, men dom är så underbara!!!!!!!!!!!!!!!

Igår ringde jag till farmor och undra om jag inte kunde få komma å äta.(Hade glömt och ta upp nånting från kylen) Och Det blev en underbar köttfärslimpa å potatis å sås, och hemgjord lingonsylt!!!!!!!!!!!! MUMS säger jag bara!!!!!!!!!! Sen en sväng på Slite där de blev in på banken då jag hade fått ett nytt mastercard fast jag har visa och jag undrade varför, men de va dem som hade glömt att stänga de kortet. Och så beställde jag ett nytt visa eftersom mitt nuvarande går ut i Januari och då är jag i Australien!!!!!!!
  Sen gick jag till en annan bank sär jag fick ut pengar som pappa hade fått från TS, och jag fick dom pengarna:)
YESSSSSS Så in på Konsum där Terese har praktik och pratade med henne en stund, sen köpte jag lite godis å en ost och skink paj som jag har ätit idag:)

I morron blir de att kolla på kort från Brazil och sen har jag kafferep och på kvällen är jag chafför och barnvakt!!!!!!!!!!Jag ser fram emot en kväll med Neo, han är så himla härlig!!!!!

Igår såg jag filmen allt för min syster, den var riktigt bra!!!!!! Handlar om en tjej Kate, som har leukemi och dem skapar en syster, Anna,  för att Kate ska överleva, men när Anna är elva år vill hon inte längre hjälpa sin syster och vill därför bli medisinskt myndig. De var en riktigt fin film.
  Jag har nu sätt 2 filmer som handlar om canser och känner att de där kunde varit jag. Min pappa har haft Canser och överlevt!!!!!!!!! Så jag känner igen mig i filmerna!!

Ikväll blir de Let's Dance och sen Love and other drugs!!!!!!!!!! Ser fram emot den filmen. Sen kmr laxarna ikv!!!!!!!
Men nu ska jag åka hem!!!!!

Byeeeeeeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!