En liten uppdatering. Eller ja de händer i...

Allmänt | 2011-02-08 | 20:02:12 Kommentera här! » 0 st

En liten uppdatering. Eller ja de händer inte så mycket här ute i inge-mans-landet.... Hundarna och jag försöker vara ute å gå iaf 1 gång om dan. I morron tror jag att de blir en tripp till stan, se om jag kan hitta något till Terese som fyller år i morron. Jag har oxå börjat fylla i visums papprerna som jag ska skicka in i slutet av veckan. Pappa och jag ska oxå till banken på torsda för att betala in de sista summan till IAEA. Så jäkla spännande!! Aja ni lärare får oxå stå ut med de kan bli något ord fel eftersom jag skriver me t9 på mobilen. Ska nu städa undan i köket och ska sen kolla in The boys are back. Kommer med en recentation sen:p ha de bra. Byeeee


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!