En riddares historia:) Dag 2 som hundvakt...

Allmänt | 2011-02-03 | 22:25:49 Kommentera här! » 0 st

En riddares historia:) Dag 2 som hundvakt har vart bra. Jag å Cash var i stan å gick runt lite. Sen hämtade vi Qvinto eftersom de va fint väder hade jag hoppats på att rida. Men de blåste för mkt. Sen bestämde vi me fammo jag å Terese skulle se Svinalängorna. Ganska bra, men jag trodde inte att den skulle vara så brutal. Eftersom Qvinto va de i stallet så fick han ta en dusch nu när vi kom hem. Börjar bli ganska trött. Blev en tidig dag. Men nu har jag min stero här så i natt kan jag nog sova gott:) Fick oxå mer papper från IAEA. Som jag i morron ska läsa igenom ordentligt. Men go natt då:p


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!