Flytten går i morron

Allmänt | 2011-02-01 | 17:58:56 Kommentera här! » 0 st

Igår måndag så var farmor å jag i stan och besiktade deras bil. Eftersom jag körde så trode besiktaren att de va min bil. Tänk att äga en Subaru. De kommer jag göra en dag. Bilen gick igenom.
  Sen åkte vi till ÖB och fammo köpte lite grejer. Sen gick vi på öster hon skulle ha en jacka. Då kom Terese oxå och åkte med oss hem. Elr först va vi i Slite där jag betalade in dom 5000DK till IAEA. SÅ NU ÄR DET INGEN ÅTERVÄNDO!!!!!!!!!!!!!!!!!! SHOOOOOOOOOOO

Idag åkte jag upp till Austers för att sätta¨på värmen eftersom jag flyttar dit i morron och Anita och Kerstin kommer med Hundarna i natt! När jag åkte hem så såg jag att Fadder Susannes bil var hemma, så jag gick in och hälsade på!!! Susanne lyckade oxå koka kaffe:)
  När jag kom hem hade Jessika redan ridit Fleur och  sen red hon Dajje och jag mockade i stallet!!
Nu lagar mamma mat och ska snart köra Terese till korset.

VIll oxå uppmana folk som har tråkigt nån dag att komma å hälsa på mig. Hör av er om vägbeskrivningen!!!

Jaaa annars har det inte hänt så mycket.

Byeeeeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!