I feel so Lucky:)

Allmänt | 2011-02-19 | 16:26:56 Kommentera här! » 0 st

Nu sitter jag hemma i Othem.
Jag och Jessika har varit ute å ridit, de var riktigt mysigt, sen hämtade vi spån och nu sitter jag här och surfar.
Skulle beställa en ny bikini men jag är tvungen att ha mitt visa kort och den ligger hemma i Hangvar!
  Ikväll kommer Jessika att göra mig sällskap på Austers. Vi ska oxå vara taxi för mamma å pappa som ska till Fredrik och Ansa. Så vi ska se melodifestivalen:) Kanske en film.

Fick igår oxå veta att familjen Lax hade hittat Alexanders mamma genom ett tv-program!!!!!!!!!! Men hon bode 60 mil ifrån där dem nu befann sig och kunde inte boka om biljetten!!!!!! Men är ändå jätte glad för honom att han vat att hon finns!!!!!!!!!!

Ja så mycket annat har inte hänt. Igår efter let´s dance( Synd att Helena åkte ur) såg jag "The Social Network" Som handlar om Facebook. Jag var så trött så jag var inte konsentrerad så filmen värkade inte så bra... Men får se den en gång till. Men jag vill verkligen hissa filmen Step Up 3, såååå Himmla bra:) åå minst lika bra som dom andra 2.
  I morron får vi se vad jag hittar på men promenad iaf, kanske ridtur. Och på kvällen blir de iaf Solsidan, Time Out och Wallander-tjuven.
 Men någe kul ska jag väl kunna hitta på . Städa kanske... NOOOOOOOOOT!!!!!!!!!!!!!
¨
Men jaja..

Byeeeeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!