kaka:)

Allmänt | 2011-02-15 | 22:06:59 Kommentera här! » 0 st

Idag har vart en extremt kall men fin dag på austers. Men jag har gått mina 2 promenader så motion har jag fått.
ja nått annat har inte hänt.
  De var nytt gympa pass igår. Sista konditionslåten var oerhört jobbigt!!!!! Men det var jätte roligt, men de var ändå några gamla låtar.
Men jag har ingen träningsvärk och de är ju fantastiskt!!!! Hade annars väntat mig att jag skulle ha världens värk!!!!
  I morron måste jag ringa tandläkaren. Det är ju mitt sista år som jag går gratis. Och från å med 1 jan 2012 så kostar de pengar, eftersom jag är borta i 9 månader så kommer det kosta pengar när jag ska gå till tandläkaren när jag kommer hem.  Så de MÅSTE jag ha gjort!!!!!!!!!

Har hittat en ny vän som oxå ska åka till Australien i april:) Hittade honom på facebook så man inte blir helt ensam!!!!!!!!!!! Det skulle vara lite väl tufft!!!!! Så de känns tryggt!!!!!!!
  Men nått annat specielt har inte hänt!!
  Tobbe är här ikväll, vi har ätit köttgryta och fikat eftersom han inte va här när Terese fyllde år. Och jag har oxå "handlat" lite här ifrån, lite bröd igår och ikväll blev de en matlåda av makaroner och skinksås!!! Mums....

Så vi får se vad jagh hittar på i veckan, blir kanske en tur till stan.
På Willys har dom mmin favvo godis. Kallas kanske patron. svart å beige oval godis. Och choklad plättar!!!!!! Mums:) Och så behöver jag ett par sya jeans!!!!!!!

Byeeeeeeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!