Lite Styckindelning

Allmänt | 2011-02-10 | 16:27:16 Kommentera här! » 0 st

Shhooo så sitter jag vid en riktig dator! Ja saknar den faktist.
Idag är jag och hundarna hemma i Othem och de vart en tidig dag för Stenis skulle komma å sko hästarna.
  Jag har oxå bakar Bullar, Hallongrottar och Sonjas rutor. För vi ska fira Terese i morron. Som BTW fick en SE x8 jag kan bara säga : Jag är F*CKING AVUNDSJUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vill oxå ha en ny mobil. Visst den fungerear men jag vill ha en NY!!!!!! Men tyvärr känner jag att min ekonomi säger NEJ..
  Pappa å jag ska snart till Banken och betala in de sista tusentals kronorna till IAEA. Och jag har bestämt att jag skicker iväg papprerna som oxå mång måste bevittna så de blir att ta en liten tripp!!

Känner att jag missade min tupplur idag. Och den hade jag behövt.
Ikväll blir de att glo på tvn igen. Kan hoppas på nån bra film!
  Igår såg jag Ensam hemma 2- i New York Rolig att se, men jag hade velat att se ettan oxå.
  Min andra favvo film är Body Guard.
  Jag sa oxå att jag skulle se The boys are back, men de visade sig att de inte var något ljud på filmen och kände inte för att se den som en stumm film. Och dvden ¨på Austers har ett USB uttag men de funkar inte.
Så i morron blir de att bränn filmerna.

Detta snöoväder börjar FAKTIST börja gå mig på nerverna.
Jag ÄLSKAR snö, det är min favvo årstid. MEN nu har Terese fyllt år och då tkr jag att då är de dax att de blir vår.

Jag känner oxå 2 par som har fått bebisar!!! 
Lina och hennes kille(som jag inte mins vad han heter) har fått en liten Sigge:)
Lina var barnvakt för mig och mina syskon när vi var små:) hon var helt klart den bästa barnvakten:)

Sen har fadder Ingvars syster dotter Linda och hennes kille Emil fått en bebis.
Såå himmla kul:)

Ajaaa. nu ska jag gå å glo i mina visumpapper en sista gång!!!
Byeeee


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!