På väg:) Nu är jag, mamma, pappa å Terese...

Allmänt | 2011-02-05 | 18:54:09 Kommentera här! » 1 st

På väg:) Nu är jag, mamma, pappa å Terese på väg till klinte-h och ska se teater. Har fått mycket bra kommentarer. Idag har de vart ett jäkla piss väder så jag har kollat på tv. Och gått lite. Men nu är Jessika hundvakt. Igår kväll var jag hemma hemma å av tacos, felix var oxå där. Sen såg jag lets dance. Och när jag kom till Austers så såg jag body guard med Kevin Costner å Whitny Huston. Kanon film! Idag har jag sätt i rymden finns inga känslor. Den var ok, men trodde den skulle vara bättre. Jag kanske skulle sattsa på att bli filmrecensent:) De här kommer nog bli ganska jobbigt för er att läsa. Eftersom de inte går att göra styckeindelning. Men men. Till oxå pappa på att gissa mix megapol för deras program förfest med låtar från 80 å 90 talet. Byeeee


Kommentarer
Skrivet av: Favvo fb

Inte utan att jag laddar hem

2011-02-07 @ 19:24:38

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!