Passa på när man sitter vid en dator.

Allmänt | 2011-02-13 | 16:08:53 Kommentera här! » 0 st

Jaaa
Jag passar på att blogga lite nu när jag sitter vid en data.
Jag kan även blogg från internet påmobilen, men de är ganska krångligt!
  Idag var hundarna och jag ut och promenerade på förmiddan. Sen kollade jag VM i störtlopp för damer, Anja tävlade indag, men de gick inte alls bra för henne. Hon slutade på en 11 plats tror jag.
  Sen åkte vovvarna å jag till Othem för jag tänkte rida. Så Terese å Jeppa gick me Cash och Qvinto följde med mig. Men vi vände efter en stund så fick han sitta i bilen.
  Men Dajje å jag hade en jätte mysig stund i skogen å sen full kareta på åkern me snö å sol!!!!! underbart!!!
Så nu sitter jag hemma i Othem och väntar på att One Tree Hill ska börja.

Igår hmmm va gjorde jag då?
Jo, först promenad och sen lunch. Sen hade jag ju kafferep på eftermiddan. åååå jag kommer sakna mina pensionärer!!!!!!!!!!!!!! Vi ville få fram våren och sommaren så vi åt glass och frukt cooktail.
  Sen åkte jag hem och jag fixade lite och rastade hundarna.
  På kvällen såg jag melodifestivalen, där jag tyckte Brolle, Sanna och Christian var bäst. Sanna å Brolle gick ju vidare till final. Men christian hamnade ¨på en 5 plats. Brolle är ju lätt snyggast av alla killar!!!!!!!!!!!!!
  Sen kollade jag på"Du, jag och Dupree" med Kate Hudson (som jag tycker är en fantastisk skådespelerska!!!!) Owen Willson (han oxå bra, gillar hans näsa:P) Och en annan kill ( har inget namn) Men han tycker jag iaf att han ser väldigt läskig ut. Men filmen var jätte bra.
 
Eftersom resterande änu är på fastlandet så bor Terese själv här hemma, så vi funderade på att äta Pizza ikv. Mums!!!!!!!
Så ikv blir de Solsidan, Time Out och Wallander. Jag ska oxå försöka läsa klart min bok av kristin Hannah, den är inte lika bra som hennes 2 andra böcker jag läst, men den är helt ok.

I morron blir de väl 2 promenader eller så kanske jag rider. Och så är det gympa på kvällen.
  Nu när jag åker hem ska jag skicka iväg mitt visum papper. Shhhhhhhhhhhhhhit nu börjar jag bli nervös!!!!!!!!! Men det kommer bli en fantastisk upplevelse. Men de jag är mest oroad för är MELLANLANDNINGARNA!!!!!!!!!!!!!
Jag är ingen van flygplans passagerare..... Men de får man väl hoppas att det går bra.
Ska Mejla till IAEA och fråga om det är några fler Svenskar eller Gotlaänningar som ska åka iväg då i April.

Men så är läget nu...

Byeeeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!