Sååå trött.....

Allmänt | 2011-02-23 | 21:51:53 Kommentera här! » 0 st

Idag har varit en seg dag. Jag har haft träningsvärk så de blev bara en morron promenad och en liten eftermiddas promenad. Så jag har städat lite och kollat på McLeods döttrar mitt favvo program. Längtar tills jag åker! Och de är snart bara en månad kvar. Ska också ha en brakar fest för nära å kära:) Idag har jag oxå sätt snabba cash. Jag tyckte de var en riktigt bra film! Jag gillar Joel Kinnarman:) Igår såg jag a guy thing. Den var inte så jätte bra. Men helt ok. Nu ligger jag å ser vid din sida. Verkar vara sådär än så länge. Pratade med Willy å Alex idag. Dom har kommit hem. Längtar tills dom kommer hit så jag kan få se alla bilder:-):-) I morron måste jag en sväng på Slite och hem och hämta mjölk. Jag är iaf glad att jag slipper åka till arbetsförmedlingen i morron. Man skulle prata med olika företag om praktik som kan leda till sommarjobb, men eftersom jag är i Australien så slapp jag gå. Har oxå fått de bekräftat av en snubbe där. Kan inte förstå att jag är så jäkla trött. Igår somnade jag vi kl 22 och gick upp vi kl 8. Och har ändå inte har haft nån ork idag. Och börjar redan bli trött. Och filmen håller på till 23.30 får väl se om jag orkar se klart den. BTW jag älskar den oxå bauhaus reklamen med doktor Kosmos:-) men nu är reklamen snart slut. Byeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!