Starur

Allmänt | 2011-02-12 | 00:47:55 Kommentera här! » 0 st

Stårur *stavning* är när de blir vår och sen blir de jätte kallt!! Och idag har de varit arktis väder, de har blåst JÄTTE mycket och även snöat. Men nu till tillomed jag ha vår. Så idag har jag inte gått ut mer än nödvändigt!! Jag har kollat på damernas super kombination. Först var de störtlopp och Anja kom på 3dje plats. Sen var de slalom på em. Då Anja fick bronset. Riktigt spännande att se. Lagade oxå en fantastisk god falukorv i nån slags sås med lite vit lök, crem freish, lite grädd och banan:) :-) super gott. I morron hoppas jag på att vinden har lugnat sig, så ska jag gå med hundarna och sen är de kafferep på em. Ja fadder ingvar och Susanne har gjort en insats och skrivit under mitt visum så i morron postas brevet:) Riktigt spännan, längtar tills man får året från familjen:-):-):-) Har oxå varnat släkt och vänner att dom får ge F*N i att dö inom de kommande året. Eftersom de blir en lång resa!! Men de ska den väl få slippa!! Jag vet iaf att när jag dör ska de skickas ut inbjudan. Jag vill inte att vem som helst ska tro att den ska komma och låsas att dem har gillat mig elr förtjänar att gå på min begravning. Många kanske tkr de är löjligt men de är så jag känner. Eller de kanske är lättare att skriva vem som inte får komma!? Aja de är långt kvar. Eftersom jag ska bli 100 år gammal!!! Men nog filofiserat om de. Nu ska jag sova och hoppas på att få sova länge!! Men nu går ögonen ihop... Sååå..... Byeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!