Sweet home Alabama

Allmänt | 2011-02-17 | 22:12:02 Kommentera här! » 0 st

Sweet home Alabama. Idag har jag inte gjort så mkt. Skulle se damernas stor slalom. Men de blev fram skjutet pga dimma. Efter lunch tog vi en sväng till Slite. Och en sväng till Roffa. Fick lite filmer och Septembers nya platta som jag tror är kanon::) Igår var jag i stan. Köpte 2 par jeans och en tröja. De var 3 för 2. Och hade planerat att se irene huss igår på 5an. Men dom ville inte visa den. Så de blev iron man ist. Men de var en bra film. Nu ser jag sweet home Alabama. Jag tkr att de är en riktigt bra film. Jag gillar Reese witherspoon. Hon är bra i alla filmer. Oxå i just like heaven och walk the line. I morron får vi se vad vi hittar på. Men de lutar åt iaf en promenad. Kanske en ridtur oxå. Men nu ska jag kolla vidare. Byeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!