Ut pumpad till MAX!!!!

Allmänt | 2011-02-28 | 21:57:21 Kommentera här! » 0 st

Är nu trött och mätt. Har vart på gympa ikv. Nu kan jag programet bra och kan då konsentrera mig på att göra rörelserna fullt ut!! Kännde oxå att jag inte behövde vila lika mycket som jag har gjort förut.
 Jag gillade Louises komentar på den jobbigaste fys-låten: -Är det mördar låten nu!!!!!!!
Och jag älskar i Slutet när man får ligga & vila i 2 min, och sen slappna av, fett skönt!!!!!!
  Igår gjorde vi inte så myckettog det lungt på förmiddan och sen åkte jag mamma och syskonen till Gothem där det var arrangerat kafferep. Saffransbulle 15 olika kakor och tårta. Kan de bli mer underbart! Och man får ta Kakpåse med sig hem!!!!!!!!! Underbart!!! Så ja, jag har varit på 2 kafferep denna helg!!!
  När vi kom hem skulle jag ut och hjälpa pappa i laudgården, de va en kalv som skulle matas med nappsapann, och sen strosade jag runt och hjälpte till lite. Och sen badade vi Bastu!!!!!!! Så jäkla skönt!!!!!!!! Det är undersakattat i dem svenska hemmen!!!!!!!

 Idag har jag varit ovanligt seg.. Men ville ändå göra något. Så FAKTIST fick jag mina syskon och mamma att spela Yatsy med mig!!!!! Det var roligt!!! Och jag Vann!!!!!!!!!!!!! Fick kämpa för att slå ettor:) Sen gick Terese å Jessika ut och red så jag gick och la mig å sov i en halvtimma, skönttt. Åt sedan kakor från igår:)
 Och nu har vi varit på gympa. As kul!!!!!!!!!

I morron får vi se vad vi hittar på. Men jag ska iaf rida. Måste sätta igång hästarna. Och på Kvällen ska vi systrar in och Bowlla!!!!!! As kul!!!!!!!!!! Kul att göra nånting tillsammans!!!!!!
  Det är drygt en och en halv månad kvar till jag åker till Australien, hoppas att brevet om min värd familj kommer snart!!!! Vill verkligen veta! Ska bli såååå Spännande!!!!

Får se när jag bloggar nästa gång!!!


Byeeeeeeeeee

  Jag och mina systrar!!!!!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!