Ville bara uppdatera Bloggen lite. Idag ha...

Allmänt | 2011-02-20 | 20:00:26 Kommentera här! » 0 st

dsc00920 (MMS)

Ville bara uppdatera Bloggen lite. Idag har jag promenerat och varit vid mumma å ätit. Birgitta och Tobbe var oxå där. Kul med lite socialt:) När jag kom hem såg jag OTH och the notebook. Fantastisk film. Vår tids bästa kärlekshistoria:) Jag är helt kär i historien:) nu ska jag äta lite gröt. Eftersom jag åt 3 portioner kött gryta. Men de var mumsigu. Ikväll blir de svenskt som jag tidigare har nämt. Hoppas oxå på brev från IAEA Denna vecka. Vill bara iväg nu!! Slippa alla människor som jag trodde betyde något. Men Kmr oxå sakna min underbara familj och släkt!! Byeee


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!