19 år i år.

Allmänt | 2011-01-14 | 23:18:12 Kommentera här! » 2 st

Ja hade som sagt min födelsedag idag.
En lugn dag me tanke på hur kvällen slöt med migrän och slocknade ett par minuter efter 9.
Vaknade ist halv 7 inte så kul, men tvingade mig själv att vila midda idag för at vara pigg ikv. Men nu är jag över pigg och alla har åkt hem. Kanske skulle pröva ett gympa pass:)
  Fick iaf ett par slantar och fina champange glas:) Jätte kul:) Och en jätte fin lykta som fadder Ingvar avslöjade att han valt ut på Indiska i Stockholm:P
Men de var jätte mysigt me alla här och mammas underbara smögårstårta!!!
Har också offentligtlagt min tripp till Australien, när jag berättade hur länge jag skulle vara borta (9 månader) Så var det mumma å Susane som sa att dem skulle komma å fira jul med mig i Australien!!
  I morron blir de att göra tårta till pensionärerna och sen skriva de sista papprena som jag ska ta med till anna, och mejla iväg mitt refferensbrev från Pia och Ulf som var riktigt rörande:) Sen blir de nog en lugn kväll som vanligt.

Jag har idag också haft mitt körkort i ett år nu. Tänk hur kul de kändes när Roffa kom och hämtade mig vid Transportstyrelsen och säga JAG FIXADE DE!!!!!!!!!!!!!!!, men bäst var iaf när gubben sa - Vi kryssar i den gröna rutan:):):):)
  Trode Ingela skulle ringa idag, med tanke på att hon ringer 06,50 när man har namsdag och man sover skönt i en säng. Men när man för en gångs skull var vaken före sju så ringer hon inte!!!!!!!
  Men jag har fått mång grattis hälsningar, flera väntade och några oväntade... Men de kan man väl tacka Facebook för..:P

Men en helt OK födelsedag har det varit, trotts att många var ganska trötta. Men det var väldigt uppskattat!!!!!!!!!

Jag vill även tacka en av mina läsare Mikaela Nilsson för att du läser min blogg:P Tack Duee:P

Byeee Byeee
Från en 19-åring som snart fyller 20!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Ingen orsak, spännande joo;p, Australien låter underbart=), och de du gör för pensionärerna e riktigt fint!

2011-01-27 @ 17:50:27
Skrivet av: Angelika

Tack Tack :)

2011-01-27 @ 21:27:51
Länk: http://angelikabj.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!