2010 VS 2011

Allmänt | 2011-01-01 | 18:55:58 Kommentera här! » 0 st

Då var de 2011, känns ingen skillnad.
Men med mina framtidsplaner så ser de ut som om Mitt 2011 kmr rocka!!!!
De som har varit plus de gångna året va körkort allra först, Januari!!!!
Min bil, pärlan i Mars!!
STUDENTEN, 3 Juni 2010!!!
Sommarjobb i hemtjänsten!!!!!!!!!!
Traktorslalom, De va riktigt kul!!!!!!
Sen blev de JUL och en SNÖIG jul!!!!!!
Och Nu sattsar jag ju på att komma iväg till Australien april 2011. De är mitt stora MÅL!!!!!

Men de har hänt sämre saker 2010, men jag vill bara se de roliga.
Nyår spenderades i Stenkyrka hos Ulf å Pia. Där de blev god mat som alla(utom jag å pappa å Ulf) som hjälpte till.
Efter maten låg jessika å jag och såg på tv. Såg Australia, då blev man mer taggad!!!! Men missade en stund i början, men de va en bra film. Sedan väntade vi på klockan. Men de var kallt att stå ute, men tror att jessika fick ett par bra bilder!!
Sedan in i värmen en stund innan vi åkte hem, fick köra hem resterande folk oxå... Pappa skulle upp å jobba kl 6. Och tror också att Ulf fick ut å ploga snö idag!!

Men idag har jag suttit i pyamas hela dagen. Kollat filmer me Jessika å mamma. Väntar nu på att Pizzan ska bli klar. Sen blir de en lugn hemma kväll!!
I morron blir de att baka å dra på slite, Och hoppas på att få säga hej då till familjen Lax me innan dom åker hem, men dem kanske blir inblåsta på ön:P

Byeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!