Frågejakten...

Allmänt | 2011-01-23 | 13:45:59 Kommentera här! » 2 st

började dagen lungt å Skönt. Jessika å jag var ut me hästarna i skogen!!!! Mysigt.
Sen drog jag mig till Austers för att börja fixa till kvällen.
Och flickorna hittade fram tillslut. (körde lite för långt först)
  Men shit va man har missat och jag inser vrf man inte kämpade mer för att behålla kontakten!!! Men de blev en underbar kväll. Me spel och kareoke!!!!! Jag fick va Magnus Härenstam eftersom jag inte tkr att frågejakten är ett roligt spel!!!!!!!!!!
 Och dem begav sig hemmåt vi halv 2 elr nått. Så jag fick diska förhand för jag fick inte igång diskmaskinen. Men vakande iaf halv 10 och städade färdigt.
  Nu sitter jag och ser huset fullT!!! Ett riktigt bra program, men jag gillade de mer när ungarna i programmet var yngre :P
  Men jag är riktigt trött så jag kommer npg inte göra så mkt idag!!
Denna veckas måla är att rida hästarna, städa rummet :S Baka... Aaa de blir en utvärdering nästa vecka:P

Byeee



Reunion med Yougert, Lättfil å Biffen här sjunger vi ABBA



Undrar om Yougert är en dålig förlorare?! :P



Biffen :P


Kommentarer
Skrivet av: Lättfil

Hhahahahaha omg! Sjukt snygga bilder där ja!

2011-04-03 @ 13:43:52
Skrivet av: Angelika

Hahah de är ju klart:)

2011-04-03 @ 14:24:24
Länk: http://angelikabj.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!