Glad dag

Allmänt | 2011-01-11 | 21:35:31 Kommentera här! » 0 st

Ja idag har vart en bra dag.
Jag for till stan för att ha möte Med Janne så jag visade alla mina ny papper från IAEA. Och så hjälpts vi åt att formulera om ett reffernesbrev som vi ska skicka iväg till översättning!! Och de var ett bra möte som vanligt!
  Sen åkte jag till expert för att fixa alla dessa foton som dom vill ha. Fick även 37 kr rabatt för att jag kände henne som tog kortet:P Och de blev lagom dyrt ändå!!
  Sedan gick jag lite på stan, köpte en riktigt snygg skjorta=D Sen ringde jag till Alexander och beställde mat, men det skulle snart ändras:P
  Eftersom jag hade glömmt Kvitto till mitt nya pass så skickade jag iväg ett sms till Nilla om hon kunde hämta ut de nån dag, men då sa hon att vi kunde fixa de me en gång=) Så de var bra! Och tur var det att jag träffade Nilla för av någon anledning frågade  hon om jag skulle till Arbetsförmedlingen, Ååå Jooo sa jag, de hade jag glömt!
Var tvungen att gå dit för att lämna min närvaro lapp som gör att jag får mina pengar!!!! Och det var förvånadsvärt lätt, trodde att dem skulle strula till allt å bla bla bla... Men de slapp jag.
  Å Willy sa att dom skulle till stan så vi kunde träffas där, så jag strosade runt, försökte hitta ett par ny skor, men utbudet SUGER!!!!!!!!!!!!! Så de gav jag upp och satte mig i bilen och åkte runt tills laxarna kom till stan då vi var och åt på Gutegrillen, Mums!
  Och när vi skulle hem åkte Jag å Alex 149 å Willy körde 148, Willy sa att 148 var kortare, men vi kom bara 1 min efter honom. Så när vi var på Austers så gick jag å Alex å Cash en promenad på 1 timme. Mycket roligare att ha sällskap när man går! Och när vi kom hem igen fikade vi och kolla på tv. Och hjälpte Willy å flytta soffor å de är ju en historia för sig själv!!

Jag är nöjd med denna dag med mkt skratt och som har flutit på bra!!!!
Jag har också försökt få tag i en av kontaktpersonerna från IAEA på ön men hon var inte hemma. Skulle vilja få svar på min frågor och såå... Så de står på "att-göra-listan" för i morron!!
Och så ska jag även en sväng till Slite för att handla till på lördag och gå på bibblan å lite så.

Såå de blev kanske ett lite ointressant elr intressant för er som läsare men jag skriver också de här för mig själv till framtiden för att jag ska veta vad jag har gjort osv!

Ha de najs

Byeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!