Inte så rolig dag...

Allmänt | 2011-01-18 | 18:01:47 Kommentera här! » 0 st

Idag vaknade jag me huvudvärk och ont i nacken. Huvudvärken avtog under eftermiddan genom 2 muggar kaffe. My life saver!!!!
  Så idag när de har vart skitväder ångrar jag lite att jag inte var ut me Dajje på åkern. Så idag har jag kollat på The OC 2 skivor. Sen klädde jag av granen och lite tomtar i salen. I Will Miss it!!!!!
  Och sen blev dagen lite ljusare när huvudvärken försvann!!!!!!!!!!

Vi ska ju ha våran "Standard Reunion" på lördag men det var upptaget här hemma. Så passade på att fråga farbror Willy när han ringde om vi fick vara där, vilket vi fick :) De kommer bli så kul!!!! Potatis, Kotletter och Bea sås!!!!! Mums och Chokladpudding!!!!!!!!!!!
 
I morron hoppas jag att de blir bra väder så jag kan ta ut Dajje på åkern!!!!! Att inte snön kan försvinna bort fortare. ( Om den nu måste) Men men, de börjar ju bli vår.

De vart allt för idag:)

Byyeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!