Lördag hela veckan

Allmänt | 2011-01-15 | 23:25:09 Kommentera här! » 0 st

Idag började jag min dag med att baka tårta som jag skulle ha på eftermiddan.
Kafferepet gick bra, en farbror som spelade fiol och de höll i sig.
När jag kom hem så satt jag mig med papprerna som jag ska ha med mig i morron. Måste även scana av mitt fina reffernes brev som Pia har skrivit. Som Janne ska fixa så att det har blivit översatt till engelska.
Så i morron eftermidda bär de av först till stan för jag måste tanka. Sen ska jag ut till Barbro en sväng och sen till Alskog för att prata med Anna om Australien och lämna in mina papper.
  Nuu känns det verkligen på riktigt!!!!!!! Fantiserar lite om hur de kan bli, men helt omöjligt att veta. Och vad ska man ha med sig?!?!? Kläder, arbetskläder mm... Hmmm
  Jag Julia har börjat prata om att ha en standard reunion och de hade vart jätte kul!!!

Får se vad man hittar på i morron innan man drar till sudret men någe finns de alltid:P
ajaa nu ska jag gå till sängs och läsa min bok. Läser "Jean Austins book club" Väldigt görrvirat skrivet.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!