Manhattan from the sky

Allmänt | 2011-01-21 | 16:54:54 Kommentera här! » 0 st

Nu börjar jag kunna sova ordentligt. Gick å la mig nån gång vi halv 12, då var jag trött. Och vaknade att Terese väckte mig vid 10!! Så hästarna var mkt hungriga när jag kom ut, en halvtimme sen!!
Sen gjorde jag mig iordning för att åka  till stan.
Fick oxå sms av min coach att min refferense fanns på Mailen!!!!!!!! Shooooo Nu blir jag sådär nervös igen!
  Åkte till Slite för att Lina skulle skriva på, men hon jobbade i stan.
Men I stan handlade jag inför i morron iaf, och var på Austers å satte på värmen!!! De kmr verkligen bli så roligt!!!
  Sen skulle jag ut en sväng me Fleur(Blev inget igår pga vädret) Och de gjorde de idag me, mer Snö å kallt men nästa vecka vill jag ha sol så jag kan ut me pollarna!!!!

Pratade me Kikki idag me, hon var magsjuk. Är jäkligt glad att jag inte har det!!! Har inte haft de på flera år!!
Dom ska oxå snart komma hit en helg förhoppningsvis!!! Shooooo,
- Det kanske är sista gången vi ser dig innan vi åker! Sa Kikki
-Ni får komma på min hej då fest i April!!!! Sa jag!!!

Men i morron är de STANDARD!!!!!!!!!
 Mina tjejer!!! Och Johanna:P


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!