Mat, Mat, Mat!!!!

Allmänt | 2011-01-26 | 21:35:56 Kommentera här! » 0 st

Ja så var denna dagen till ända.
Jag vaknade till strålande solsken och gud vad jag kände mig taggad till att ut å rida!!!!!!
Men jag började med att baka bullar, gick väl sådär, hade velat att degen blev fastare!! Hade också i mer mjöl.
Och jag skjusade in första plåten i ugnen i 10 min, Och när jag tar ut dom  så har jag glömt att pensla ägg och pärlsocker, men bullarna blev goda!!
  Sen var jag ut me Dajje, tog en sväng på gamla vägslingan. Senmockade jag riktigt rent i stallet. Vi har bytt strö (eftersom dom har bytt strö i laudgården) Nu strör vi med kutterspån. Det var riktigt fint i början, men de är svårmockat när man har lösdrift. Men jaja.
Jo å så körde jag in lite hö me.

Resten av eftermiddan gjorde jag inte så mkt, kollade på tv. Såg faktist Stjärnorna på slottet som handlade om Maria Göransson. Riktigt intressant. jag gillar henne.
  Jo så fick jag köra Terese på Slite på träning, så då hämtade jag ut mitt Utländska körkort!!!! Måste också Mejla Anna å fråga när hon kmr att skicka iväg min ansökan så jag kan få betala den första avgiften på
5000DK = ca 6900 SEK. Åååå jag är fortfarande nervös, men de känns bra än så länge:)

Min Tv standard börjar me vem vet mest och sen halv 8 hos mig. Sen såg vi Sveriges mästerkokar. Då var de en tjej som sa att hon var så rädd för Moberg - Han är ju me i Beck.  Men då är han läskigare i Så som i himmelen där han är riktigt läskig!  Men de är en kanon film:) BTW har FB roffe nu fixat filmer nu som jag kan se när jag bor på Austers, just nu finns det bara 2 kanaler!

I morron har jag funderat på att städa mitt rum, Men de är INTE specielt lockande!!!! Men blä blä....
Å på Freda är mamma förhoppningsvis mamma hemma å då ska vi koka soppa. Då sa pappa
-De kan ni göra när jag är bortrest!!!!!!
Men men... nu ska jag fortsätta glo på tv. Men va finns de annat å göra en kväll som denna. Inte Mycket..

Ha de najs!!!!!

Byeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!