Ojojoj

Allmänt | 2011-01-28 | 22:48:12 Kommentera här! » 0 st

Sitter vi tvn själv nu, familjen har gått å lagt sig. Jag tänkte iaf se vilka 2 i let´s dance som hänger löst...
Jag har ingen favorit än men jag gillar Andreas, Helena och Jessica. Men tkr de är ganska tråkigt i början.
  Igår låg jag som en död sill i sängen med en ny favvo bok Flickan som kallas Alice av Kristin Hannah Rekomenderar verkligen hennes böcker, jag har läst en annan bok av henne som jag aldrig kommer ihåg va den heter.... Gårdagens fina lunch ( blev oxå nån gång efter kl 2) blev 2 muggar nyponsoppa och knäckemacka och en bulle. Och jag var rädd att jag hade maginfluens men de gick över, och det var inte alls kul för ett sånt bra väder som de nu har varit i dagarna 3 så är man lessen när man är inne.
 
Idag har jag kollat på 24 h me Anna å Maria och Patrik å Alex. Ganska bra. Men jag gillar inte Patrik Sjöberg, gillar verkligen inte han!!!!!!!!!
  Sen red jag Fleur i skogen Och Dajje på gamla vägslingan. Mötte en lastbil men kom smidigt in på en uppfart och stod lungt där tills lastbilen kört förbi! Sen körde jag in mer kutterspån, går åt mer än vanligt spån.
  I morron blir de kafferep så jag ska baka kladdkaka. Mamma åker till stan för att se Terese spela fotboll. Pappa har laudgårn. Han bad mig igår att hjälpa till i morron men det var ingen som hade kalvat så jag kan sova till min vanliga tid 8,30
  Anna har mejlat att hon skulle skicka iväg min ansökan idag:) SHooooooooooooo
Så på måndag blir det att åka till banken och betala in dem 5000DK vilket är drygt 7000SEK... Så nu känns det verkligen!!!!!!!!! Så den 15 APRIL är de beräknad avresa!!!!!!!!!!!!!!!! Shooooooooo

De tuffaste kommer att vara släkten och vänner till familjen!!!!!! För några andra bryr jag mig inte, jaa yougert biffen å lättfil som vi har återupptatt kontakten me skulle va tråkigt att lämnan nu. Men jag ser detta som en stor utmaning för mig!!! Eftersom jag av nån anledning inte får nått jobb så ser jag ingen anledning med att stanna på denna ö. Men det är tur att det finns facebook å skype så man kan prata me familjen!!!

Ja just de, jag hade mål för veckan.
Städa mitt rum- Aaaa, jag har börjat, men sängen är nu belamrad av grejer som antagligen åker ner på golvet. vilket betyder att jag måste börja om igen i morron.
Baka- Jo, jag bakade bullar. Eftersom Terese snart fyller år.
Rida hästarna- Jo, de har blivitt ett par turer.

Nästa veckas mål kommer på Söndag!

näää go natt nu...
Byeeeee


 Jag å Alexander på logedansen i höstas.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!