One Time..

Allmänt | 2011-01-19 | 17:20:12 Kommentera här! » 1 st

Idag har jag haft en bra dag! Ingen huvudvärk och fått ganska mkt gjort.
Började me att plcka bort mer jul prylar. Sen gick jag ut för att hämta Kutterspån till hästarna, Dagen workout!!!!!
Tog 2 balar för säkerhets skull och dem vägde 25 kg st. i en skottkärra från Laudgården hem, på hal/dålig väg. De var fett tunkt. Men de va ju bra me lite träning:P
  Tror hästarna tyckte de va mysigt med mer spån.
Sen kollade jag lite på OC och åt lite mat, Köttgryta idag igen, de fanns ingen sås till de andra köttet. Sen tog Dajje å jag en sväng i skogen, de tyckte han nog var jobbigt. Och hoppade över vatten me, men  blev inte så bra som de skulle.
  Jo jag har faktist dammsugit idag me... På eget iniseativ. Duktig ibland :P

Jag går änu här hemma å väntar på att jag ska få tillbax mina refferensbrev så jag kan ge dem till Anna så hon kan skicka dem till IAEA. Så jag kan börja och betala osv.
  Jo jag har flera goda nyheter. När familjen Lax åker till Brasilien så ska jag var hundvakt för Qvinto och Cash och bo på Austers så då får folk komma å hälsa på, så jag inte blir så ensam!!!!!
Och i slutet áv faberari ska jag också vara barnvakt för Neo, de ska bli riktigt roligt!!!

Ikv ska vi åka till fadder Ingvar och Lisse för att hon fyller år. Hoppas alltid på goda kakor där:P
Å så får jag ju träffa gullungarna Maja å Amanda oxå:)

ByeeeeeeMin älskling!

Kommentarer
Skrivet av: Neow.se

söt häst ! :D

2011-01-23 @ 04:34:00
Länk: http://neow.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!